Welkom,

Deze blog heb ik ontwikkeld voor de differentiatieminor die ik volg. Ik zit in het vierde jaar van de opleiding Personeel en Arbeid. In dit blok volg ik de differentiatieminor "De wereld van communicatie". Op deze blog zijn de individuele opdrachten die ik dit blok heb uitgevoerd te vinden.

Veel lees plezier!

Renate Pronk

maandag 22 september 2008

Concept : Iphone

Een geslaagd concept is de Iphone. De Iphone is een product van het merk Apple. De Iphone is meer als een telefoon. Naast bellen en smsen kan er vanuit het grote geheugen muziek worden geluisterd, hij is in het bezit van een GPS systeem, het hele internet kan worden afgesurfd en dat zijn een aantal van de vele functies.
.
Waarom is de Iphone een geslaagd concept?
De Iphone is razend populair onder de jeugd. Ondanks dat het een duur luxeartikel is schaffen veel mensen de Iphone aan. Dit komt mede doordat het product een samenvoeging is van een telefoon en Ipod. Het is een handig en kleine telefoon die van alle gemakken is voorzien. Daarnaast heeft Apple met de Ipod een sterke positie op de huidige markt. Wanneer je niet in het bezit bent van een Ipod hoor je er eigenlijk niet bij. Het product wordt door veel mensen gekocht en dat maakt de Iphone een geslaagd concept.Door de komst van de Iphone heb je nu de Ipod en telefoon gecombineerd en gaat de Iphone verder in op de populaire hype.